Merhaba tecrübeli annelerim 12 gün önce sezeryan doğum yaptım ilk doğumum. şu an gobegimde belirgin ve uzun bir hamilelik çizgisi var. Karnım sanki sünger gibi oldu aşırı şişlik yok ama sanırım dikiş izleri de kalacak kalmaması ya da en aza inmesi için yapabileceğim kullanabileceğim birşey var mi ne önerirsiniz? Birde bu hamilelik çizgisi kendiliğinden geçer mi