qusel ben fetal DNA yaptırdım onunda % 1 lik yanilma kısmına denk geldim trizomi 13 patau sendromu çıktı herşeyi engelli alınması lazım dediler ama bu karar içinde amniyosentez yaptırmaniz lazım fetal DNA sonucu ile hicbiryerde hicbirsey yaptiramazsiniz amniyosentez sonucu gerekli bende yaptırdım şükür onda hicbirsey çıkmadı boşuna verdiğim 12.000 TL ile ve yaşadığım stresle kaldım bilsem en başında yaptırırdim amniyosentez