Gebeliğinde duphaston kullanan varmı?
Nur3838 ben kullandım canım
Nur3838 ben de kullandım 3 ay
Nur3838 bende kullandım 12.haftaya kadar düşük olmasın diye
Nur3838 ben de kullanıyorum
Tugcebngl Neden kullanmıştın cnm
Bende kullanmışdım
cLearQueen Sen neden kullanmıştın
Nur3838 düşük olmasın diye kanamam vardı
Nur3838 bebek tutunmasinı kolaylastırdıgı icin.