Neyk ben akşam yemeğimi 6 civarında yiyorum. 8 -9 gibi de sade süt içiyorum. Yanı yatmadan 2 saat önce yeme içme işlerini bitirmen lazim. Gece acikmalarim bu sayede olmuyor. çok geç yatarsam yada gece uyanırsam acıkıyorum tabi ama gidip bisey yemiyorum. Doktorda sakin o saatte yeme dedi yemiyorum bende. 20. Haftadayım kilo da almadim henüz bu sayede ☺️