GoncaArslan48 Merhabalar benim ikinci gebeliğim yüzümde ve boynumda sivilceler vs var biri geçse bir daha çıkıyor. Temizleyip gül suyu tonik yapıyorum ama fayda yok gibi siz neler kullanıyorsunuz ?
izobellaaa-_- Canım evet şu aralar aynaya bakınca taka bilirsin kendini kötü hissedebilirsin ama doğrunca hepsi geçiyor hatta güzelleşiyorsun bile