Merhaba kızlar
Doktordan geliyorum 38 haftalığız. 2 cm açıklık dedi ama nst sanci yok bende hissetmiyorum. Gebelik sekeri oldugu için bebek iriydi. Sezeryan fikrine de alistirmiştim kendimi. Çatın müsait dedi. Normal yapabilirsin dedi. Haftaya çağırdı tekrardan.bebisimin kilosu 3700. Sezeryan düşüncesi olduğu içinde hiç egzersiz yapmadim. Vajinal doğum korkusu olustu🥲Şimdi neler yapmam lazım normal doğum için tavsiyelerinizi bekliyorum 🤗