Canım benim öncelikle başın sağ olsun çok üzüldüm 😞 kalırsın tabi neden kalmayasın ama bebeğinin neden kaybettiğinin nedeni önemli ona göre hamile kaldığında tedavi başlanır daha acın çok taze hem bedenine hem kendine biraz zaman ver toparlan. Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah