Kullaniciadi123 Kızlar akşam banyodan sonra yatağa gectiğimde böyle çiş kaçırır gibi hafif su geldi elimle kontrol ettim ıslaklık vardı suydu , sabah kalktığımda da aynı şekilde oldu ama çiş kaçırır gibi birden geldi ama renkliydi sizce su mudur?
Kullaniciadi123 littlechick dahangecen gün gittim özele gittigim için yatış veriyorlar gecelik 5 verip çıkmaktan bıktım gitmek istemedim o yuzde, gidiyorum yatış veriyirlar bişey çıkmıyor haftaya tekrar gelin diyorlar bizde bu ara.fazla.harcama oldu e doğuma da ayrı para lazım bide yatisllar.olunca baya pahalıya patladı gibi oldu
littlechick Kullaniciadi123 ama suyunuz geliyorsa bu tehlikeli bir durum. Bende aynı sebepten hastanede yatıyorum 38 gündür. Hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama araştırın devlet hastanesine yatışınız yapılsın gelen suysa
Kullaniciadi123 littlechick oyle mi diyorsun, ama doktorum demistiki sızım sızım gelirse suyun gelme fosur fosur gelirse gel demişti birazda o yüzden herhalde istemiyorum cuma zaten. Gel dedi cumaya kadar fazlalasirsa zaten giderim