Aslanmom1 Kızlar koku hassasiyetim o kadar fazlaki öğürmekten kasılıyorum artık. Çareyi burnumun kenarına vıcks sürmekle buldum o biraz rahatlatıyor daha doktoruma sorma fırsatım olmadı bir zararı var mıdır sizce ilk 3 ayda ?
1919-sultan Ben 3 aylık gebeydim bende çok kötü grup olmustum burnum açılsın dıye her gün suruyodum bı zararı olmadı
Aslanmom1 1919-sultan Olmaz inşallah ya koku hassasiyetini sadece o bastırıyor. Kolanya koklamaktan da bıktım