Kızlar B12 değerim düşük çıktı 26. Haftadayım 111 çıktı referans aralıkları 180-800 arası . Doktorun asistanı ile görüştüm normal gebelik sürecinde dedi ilaclarına devam et dedi ama içim hiç rahat etmedi. Yorumlarda bu kadar düşük çıkanlara ek takviye yada iğne başlatılmış varmı yaşayan böyle bi durum ?