Merhaba 35 haftalık hamileyim şuan ayrıntılı ultrasona girdiğimde yani 21. Haftada bebeğimin sol böbreğinin yerinde olmadığını gördük sağ böbreği yerinde ama sol böbreği mesanesinin üstünde benim gibi bu durumu yaşayan varmı acaba doktor düzelmeyeceğini söyledi o şekilde büyüyor karnımda