miniginannesi3 Selamünaleyküm güzel anneler 2 buçuk yıl aradan sonra yine burdayım bugün 2li tarama testimiz vardı tahminde bulunabilecek var mi ? Doktor hiç söyleme tahminde de bulunmadı biraz devlet kaynaklı sanırım:))
Ceydanatishka miniginannesi3 Ben özele gidiyorum 14 haftalık oldum geçen hafta gittim benimkide bişey demedi yarın kontrol var inş doğru bişey der artık buarada bacak arasında 3 çizgi olana kız diyorlar sanki sizin bebeğinizdede ben öyle bişey gördüm