Selam bir kaç aydır folekül yetiştirme ve çatlatma iğnesiyle hamile kalmaya çalışıyorum.
Pcosluyum,adet için duphaston kullanıyorum ama bu ay sanki adet kanamam biraz az.Bu normal midir?
Ben normal olduğunu duymuştum ilaç bastırdığı için bazen adet kanı az ola biliyor mus