Arkadaslar lütfen cevap verin gerçekten ben mi kuruntu yapıyorum anlamadım cuma gunu doktora gittik hareketlerini hissetmiyorum diye foktor da yorgun sundur belki dedi ondandır dedı bugunde aynı elimi karnıma koyuyorum pıt pıt edıyor elime bisey ama oyle gezmıyor içimde degısık birsey hissetmiyorum ne bılım belkıde kuruntu yapıyorum ama bu durumu yasayan varmı