Nurbozdag08 Kızlar yeşil akıntı geliyor 12 haftadayım doktora söylemiştim fitil verdi temizliyor galiba daha çok gelmeye başladı ama sabahları gece susuz kaldıysam yine gelşyor gün içinde su içince geçiyor bu durumu yaşayan var mı
Tomucuk12 Nurbozdag08 merhaba yesıl akıntı gelmeye basladı bendede ama doktora sölemedım sueeklı yazıyorum artık laf edecek dıye korkuyorum
Nurbozdag08 Tomucuk12 kontrolün yakınsa kontrolünde söyle bana fitil verdi o geçirdi canım ama ilk 1.5 ay falan çok çektim onu bir sıkıntı olmadı şükür
cakebabe Tomucuk12 söyleyin yeşil akıntı enfeksiyondan oluyor hemen tedaviye başlar gebelikte enfeksiyon sıkıntıya yol açıyor
iremkayaaaa 35 haftalık gebeyim ilk günden beri akıntı sorunu yaşıyorum ve bir çok akrabam da arkadaşım da da görüldü fitil atıyorum temizliyor 10 gün rahatım sonra yine aynı yani anlayacağınız geçmiyor ne yaparsanız yapın
sevgilikendim iremkayaaaa merhaba sizin de yeşil mi acaba? Benimde gebelikten önce de vardı hala da var fitil ne yazık ki çare etmiyor. Ama beni rahatsız eden bir şey yok yani kaşıntım yanmam kanamam yok. Sadece bebeğe zararlı mı diye korkuyorum . Sizin nasıldı
iremkayaaaa sevgilikendim yeşil sarı akıntı enfeksiyon işte kaşıntı veya yanma asla yok ama akıntı devam ediyor yani çok şükür bi sorun olmadı mantar enfeksiyonu zaten sarı yeşil akıntı