@iremsrcakb Merhaba bende 12.hadtada Genoks ta yaptırdım 11 bin verdim mart 2024 de memnun kaldım pazartesi kan verdim Salı mesaj geldi işleme alındı diye cuma öğleden sonra doktor haber verdi sonuç geldi diye 🤓 çok şükür güzel sonuçlarım memnun kaldım , geçenlerde bir arkadaş bir konu altında bu firma hak kötü yorumlar falan var demişti benim de içime kurt düşürdü durduk yere ama genel olarak memnun olan da çok, eski bir firmaymış sanırım biraz netten araştırın bir sürü firma var diye biliyorum..