Clementein Güncelle postu olsun 😅 2 gün öncesinde nstde sancım çıkmıştı hiç bişey hissetmiyordum hala hissetmiyorum sizde durumlar ne hanımlar??
Haticeburak06 Clementein 39+4üm 2cm açıklıkla 3 haftadır geziyorum 🫠 10 gün içinde doğuramazsam suni verilecek Doktorum seni doğurtmak için en ufak bi sebep arıyorum ama yok dedi😓 Benimde hep sancım çıkıyor doktorum giderek düzene girmeye başlamış 10 günü bulmaz dedi inşallah 🥺
eceyc314 Clementein 38 olduk bizde bugün. Yarın sezaryen doğumum var. Endişeliyim günü bitirmeye çalışıyorum😅
Clementein ZeynepDuru17 sezeryan mı kuzum kendi mi geldi öncesinde ne gibi belirti verdi acaba benimde ilk gebeliğim merak ediyorum ☺️
ZeynepDuru17 Clementein sezeryan benimki canım o yüzden belirti falan yoktu bende zaten üçüncü gebeliğim olunca planlı sezeryan oldum
Tugce_12 Clementein Yok canım daha rahmimde bebiş baskı yaptıkça bıçak saplar gibi ağrı giriyor ara da sonra geçiyor yürürken de bazen ağrı oluyor rahmimde o da sonrasında geçiyor biraz daha zamanı var demekki senin var mı canım
Clementein Tugce_12 yok canım nst de sancı çıkıyor ama ben hissetmiyorum arada bebek kasılıyor onu farkediyorum ama acımıyor
Ebruozym Clementein 38+5 olduk açıklık vs yok sancılar gidip geliyor sadece dün telaşlandım gittim ama ne hiçbirşey çıkmadı biraz sancım çıktı sonda geri geldim demek ki zamanı var allah kolaylıkla sağlıkla gelmesini nasip etsin 🤭❤️