Duygu07 32haftalığım 1800 gr bebeğim. Öğleden sonra kesintisiz ağrım oldu geçmedi bir saat hemen hastaneye geldim bebeğimin kalp atışı düzensizdi. Ciğer geliştirici yapıldı saat başı nst çekiliyor sezaryen için hazırlık yapıldı ama şimdilik takip edelim dedi doktor bişe yiyip içmiyorum her an Doğuma alınabilirim diye Doğumu durdurucu hap verdiler inşallah durur ama kalp atışı hala yüksek nolur bana dua edin korkuyorum. Açılma Yok kanama Yok suyu iyi ama sancı var😔
Makbuss Duygu07 Allah yardimcn olsn cnm guc kuvvet versun insallah biraz daha dayanir bebegin dogarsda bir kac hfta kalir cikar sag salim insallah
Defnemmm2301 Duygu07 Rabbim sağlık versin canım ya inşallah o ciğer geliştirici filan işe yara çünkü erken biraz daha sabretsin bebiş
Aycha Duygu07 İnşallah verilen tedavi fayda verir, miadında doğumunuz gerçekleşir. Allah yar ve yardımcınız olsun.
CooperBaby Duygu07 Ah canım beniim, inişli, çıkışlı bir yol.. İnşallah inşallah alınan önlemler güzel sonuçlanır. Evine dönersin mutlu bir şekil de.. Saglıcakla kucağına almanı diliyorum bebeğini.🙏🏾🙏🏾🙏🏾
Bilinmeyen34 Duygu07 Allah yar ve yardımcın olsun🙏 hastanede kontrol altında olman bile güzel.lütfen iyi düşün 🙏 dualarımız seninle
Calasun Duygu07 anladim allah yardimcin olsun insallah bende buna benzer bir durum yasadim o yuzden sordum ama bende sanci gelip gidiyordu 🙏🏻🙏🏻Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin insallahh
Duygu07 Her ihtimale karşı bir şey yiyip içirmediler henüz. Sezaryene alınabilirim diye. Ama üç kere nidilat denilen bir hap içtim o sancımı kesti. Saat başı nst çekildi sonra 2 saate bir çekildi. Şimdi kalp atışı daha iyi bakalım doktor nasıl değerlendirecek bekliyorum. Birazdan ikinci ciğer geliştirici yapılacak
Beyazzz Duygu07 benim de doğumumu nidilat ile durdurdular merak etme ben 3 saate bir iki tane birden içtim o sancını kesiyor inşallah biraz daha büyüsün de gelsin meleğin
Duygu07 Arkadaşlar son durumu yazıyorum. En son çekilen nstlerimde sancı çıkmadı bebeğin kalp atışları da iyiydi. İki kere ciğer geliştirici yapıldı. Sabah doktorum geldi bence dışarısı onun için daha güvenli dedi öğleden sonra seni sezaryene almayı teklif ediyorum kararını ver dedi. Eşim izin vermedi çıkış yaptık. Özel muayenehanesine gittiğim bir doktor vardı bir kere gitmiştim bugün yine randevum vardı ona gittik. Doktor güzelce anlattı. Doğum öyle rahmin tek tarafında sancıyla olmaz dedi. Rahmin her yerinde sancı olur ve kesintisiz bir ayarda sürmez düzenli aralıklarla gelir gider ve sancı şiddeti artarak devam eder dedi. Benim taminim orda ya dirseği ya da kafası var şimdi ultrasonla bakacam dedi ve gerçekten orda kafası varmış. Kalp atışı da öyle bir kere iki kere Yükselmeyle acil sezaryen olmaz dedi. Ben şimdi herşeyine kontrol ediyorum suyu normal kan akışı normal doplerden bakıyorum herşey normal Güzelken neden seni sezaryen yapalım dedi. Kilo olarak biraz zayıf bir bebek ama bir hafta boyunca günlük iki kase yoğurt iki yumurta bir bardak süt muz ve et yiyeceksin gel bakalım haftaya bu bebek nasıl olacak gör dedi. Eğer suyun gelir kanaman olur ya da anlattığım gibi bir sancın olursa o zaman beni ara onun dışında panik yapacak hiç bir şey Yok dedi. Artık bu doktor da devam edecem kendi hastanemi bıraktım. İnşallah güzel olur herşey
Tostosunannesi Duygu07 oh cok şükür cok sevindim canim. Allah büyük dua et 💜 Valla doktor diye gidiyoruz resmen kendimizi ve bebegimizi emanet ediyoruz ama hersey bizim düşündüğümüz gibi olmuyo. Iyi ki eşin kabul etmemişte çıkmışsiniz ordan. Vardir her şer de bi hayır bak doktorunu tanımış oldun. Saglikla kucagina al canim insallah Allaha emanetler
Duygu07 Tostosunannesi sağol canım öyle gerçekten. Kendi doktorum bana daha öncede suyun azaldı demişti yine o özel muayenesi olan doktora gitmiştim o normal demişti. Bu iki oldu yani bi daha da gitmem kendi doktoruma