Zaman çok çabuk geçiyor 🫣
Sizlerin Şafak kaç
Ben misafir olarak görüyorum kendimi 😅🤪 az kaldı malum
Hastane çantasında eksiklikler var tamamlanacak
Beşiği kurduk ama nevresim ne takmadım
Ay bebişim çok hareketli maşallah 🧿
Anneliğe hazır mıyım bilmiyorum ama korkuyorum eksik kalırım falan diye 🤦🏽♀️
Oğluşum geliyor 👣👣👣
İsmi hazır
Yiğit Hamza 🧿🥰🥰🥰🥰👣👣👣👣
Sizler de ilerleyiş nasıl 👀