1Ali Uyuz kabarıp sönmez, sulu gibi olur içi, el parmaklarından anlayabilirsiniz aslında en yoğun olduğu yerlerden biri o bölgede çıkıp kaybolmayan, kaşınmaktan yaraya dönmüş lezyonlar varsa beklemeden hemen gidin bir doktora
Hamileanne Eslem2112 uyuz ucunda sihaylık yapar kaşınan yer kaybolmaz öyle yara olarak kalır süvilce gibi ucu siyay olur
sngl3875 Eslem2112 evet bu uyuz malesef çok geçmiş olsun banada bulasmisti hergun bir kova suya sirke döküp yikandim kasintim azaldı snra en ufak bir kasintida pamuğa sirke döküp sildim oylelikle atlattım canım yoksa ilaçta kullandım ama faydasını göremedim.
Eslem2112 Kızlar gittik ve uyuz değilmiş bir böcek işitmiş ve alerji yapmış krem birde bir suruo yazdı doktor
Uzgnsrt Eslem2112 bizde uyuz atlattık ama bence bu uyuz değil ya alerji ya başka birsey doktora goturmeniz en iyisi olur uyuzum kasindigi yerde çok belirti olmuyor ellerde kahverengi lekeler çıkıyor
Uzgnsrt Eslem2112 aynen bende kızıma alerji testi yaptırdım yeni hiç bir belirti olmasa bile bütün çocuklara tedbir amaçlı alerji testi yapılması lazım bence
1kelebek1panda Eslem2112 evet aynı oğlumunki gibi uyuz ben bi devlete bide özele götürdüm emin olmak için
1kelebek1panda Eslem2112 kaşınıyodur sirkeyle yıka rahatlatır anlamayıp alerji diyip de yolluyolar ben sana diyim
Nsrrin Kendi kafana göre sakın bişey yapma bende bu şekilde oldum uyuz olduğumu düşündüm hergün sirkeyle ve tuzla yıkandm hassas olan cildimi mahvettim doktor baya kızmıştı kendi kafama göre davrandım için ve uyuz da değildim yediği bişeylerden olabilir cildi hassas olduğundan da olabilir iyi bi doktora götür lütfen kıyamam çok geçmiş olsun ama kıyafetlerinin hepsini yüksek derecede yıkayp ütüle gene de sen
Eslem2112 Nsrrin bende öyle yapıyorum canım bende yanlış bişey yapmak istemiyorum dün geceden beri krem sürüyorum geçti çok şükür