mA06 dilankaras merhaba benimde 35 en üst değerken 18 çıktı ve düşük risk dedi doktorum, fetal dna için siz bilirsiniz dedi, oç prof devlette doktora sordum yaptırmaya gerek yok dedi içim rahatladı
dilankaras Seher0667 şimdi doktorun yanından çıktım düşük rısklı dedi gerçekten ınsan stres oluyo yapmamak daha mı ıyı olur bılemedım