Sevdaliza
Ben her sabah,(Olasılıklara karşı) hamileliğimin ilk gününden itibaren düşük olmaması için,günde 7 kere okunan bir duam var onu okuyorum.Şuandan itibaren kimin düşük tehlikesi veya riski varsa onuda niyetime alayım.Sizde bana ve Canımın armağanına dua ederseniz çok sevinirim.