Kbrbydk DenizSs-5 benim de çok az kaldı son 18 ama daha erken gelecek galiba 1 cm acilmam var çünkü 37+4 teyiz. Yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktorlar 🫣
AryaLavin Arascancan benimde 36+6 8 haziranda doğum düşünüyorum sezeryan sizin bebeğiniz haftasıyla uyumlu mu dün dr a gittim 38+4 çıktım bu ben sancımda olmadığı için beklemeyi tercih ettim 🤨
Ozgednc Arascancan bende 35+2yim 10 Haziran’da dogumum var sezaryen ayy çok heyecanlıyim 😇rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin
Ankrli6 Benim de yarın kontrolüm var 35 haftalık olduk ikinci sezeryan bakalım gün ne verecek verse artık stresten uyuyamıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🌸
Arascancan AryaLavin Benim bebeğin kafasi iki hafta önde ve iri bebek dedi doktor 10 haziranada gün verdi
hasret1922 kizlar dogum belgesini hastaneden cikis yaparkenmi veriyolardi hatirlamiyorum kizimda simdi kesin esimin eline gecmeden almam lazin bilen bana hatirlatsin ya
Ankrli6 hasret1922 benim hatırladığım çıkışta veriliyordu ödeme filan yapıp çıkarken vermişlerdi bize
DenizSs-5 Kızlarrr hepimiz inşallah sağ Salim bebeklerimize kavuşuruz bizimde bayramdan sonra inşallah 🥹🥹💙