Nur3838 Kızlar merhaba . Tekrarlayan düşük sonrası sonuçlarımda kan pıhtılaşması çıktı. Şuan hamileyim doktor (kan sulandırıcı iğne, folik asit, coraspin,ve duphaston ) verdi . Sizler ne kullanmıştınız bu durumu yaşayanlar cevap verebilirmi?
Glyctkl Nur3838 bence verdiği ilaçlar iyi gelecek tanı çok önemli inşallah birşey olmayacak psikoloji önemli güzel düşün güzel olsun
Glyctkl Hamile olduğumu öğrendim aslında kendim evde tahlil yaptım idrar testi yani. Sonra dedim biraz bekleyelim hemen gidince çok kurcalamak istemedim sat 5 Nisan sonrasında birde benim ilk gebeliğim riskliydi düşük tehlikem vardı bana hiç bir ilaç vermediler sebebini öğrenemediler kızım 25 haftalık doğdu cok şükür yaşıyor doğdu etti zorluklardan sonra ben düştüm bunu araştırmaya pıhtılaşma sorunum varmış ondan dolayı yapmışım dedim artık hemen hemen 6 haftalık oldu doktora gideyim dedim doktor tahlillerimle beraber coraspirin Oksapar başladı folik asit ve progestan kullanıyorum suan da çok şükür iyiyim bunları başladık sanırım 3 aydan sonra vitamin verir rabbim şifa versin bütün bebek ve annelerimize gecmiş olsun…
Nur3838 Glyctkl Öncelikle cevabın için teşekkür ederim🌹 Aslında evet erken tedaviye başlamak herzaman için iyidir ama herkes oskapar kullanmış bana duphaston verdi ona aklım takıldı biraz huzursuzum