bugün anneliğimin 12. günü .. bebeğim sezaryen ile dünyaya geldi sezaryen acısı bir yana bebek bakımı bir yana hayatım bitmiş gibi hissediyorum. Lohusalıktan mı böyle hissediyorum.. bu günler geçeçek mi uykusuz geceler geçecek mi ? kendime vakit ayırabildiğim günler gelecek mi