Ceysah ilaxidexi ay aynı durum bende de var 38+5deyim 2 gündür var 🤭🤭 biri vücut doğuma kendini hazırlıyor filan demiş ama pek bilimsel gelmedi açıkcası 😂😂
ilaxidexi Ceysah ay evet bana da bilimsel gelmedi ama sonradan biraz araştırdım bunu yaşayan çok gebe olmuş 🤷🏼♀️ bir de benim hamilelik belirtim de ishal olmaktı sizde de öyle bir durum var mıydı acaba 😅
Ceysah ilaxidexi yok hamilelik belirtisi olmadı bende ishal 😅 bakalım inşallah doğum yaklaşmıştır sağlıkla alırız bebişlerimizi 🥰
Betulluzunkaya ilaxidexi yok genelde sırt ağrısı yaşamadım hiç. Olduysa bel ağrısı olmuştur hatırlayamadım üç sene geçti 🤭