Hanımlar bir ayı aşkın bir süredir enfeksiyon var doktor değerin fazla olmadığını söylemişti önce tek atımlık toz kullandim geçmedi sonraki gidişte antibiyotik ve fitil verdi fakat iki gündür akıntının rengi sarıya döndü nasıl geldiği de karışık bazen bulanık sümüksü bazen peynir kesiği gibi sarı peceteye silince geliyor başına böyle bişey gelen var mi