kitapkurdu Beni hatırlayanlar vardır belki 13 haftalık bebeğimi kese delinmesi sonucu kaybettim. 50 gün oldu acısı hala aynı. Geçmiyor. Bir yandan da daha adet olmadım ve ilk 30gün sütüm vardır daha yeni kesildi. Başına gelen var mı neden hala adet olamıyorum ben 😔😔
seyma281015 kitapkurdu çok geçmiş olsun 😣😣 bende ilk kez duydum . Nasıl sütünüz geldi yani 13 haftalık gebelikte süt henüz dolmaz diye biliyorum 🤔
Senanuurrr Ay ilk defa duydummm canımm cok gecmiş olsun Rabbim büyük tez zamanda saglıklıca nasıp etsin insallah 🙏
kitapkurdu Senanuurrr çok teşekkür ederim. Amin İnşAllah. Doktorum 3ay bekle dedi. 3. Adetini gördükten sonra korunmayı bırak dedi ama işte sorun adet olamaman. Allahım düşmenıma yaşatmasın 🤲🏼
kitapkurdu seyma281015 çok teşekkür ederim. Suni sancıyla Doğum yaptırdılar. Doğum olduğu için normalmiş 😔
seyma281015 kitapkurdu okudum postunuzu çok üzüldüm yaa 🙁🙁 bende 9 Kasım’da kürtaj olduğum için uygulamayı silmiştim o yüzden görmedim ben sizi. Doktora gitmen gerekiyor adet olman için sana ilaç vereceklerdir
kitapkurdu Size de çok geçmiş olsun 😔 gittim doktora enfeksiyon nedeniyle ağrılarım vardı. Antibiyotik verdi doktor başka bişey demedi. Yaşadığım yerde hastane Yok malesef merkeze gitmem lazım. Onun için de karların erimesi gerek 😔