Merhaba kızlar ben 3 yildin bebek isteyen ama her doktora gitmeme rağmen bir türlü sahip olamıyorum ve 20 yaşindayim çok aşiri sitres yapıyorum olumsuzluklardan dolayı sağ tüpüm kapalı hsg girdim sıvıda açmadı pcos var ama adedin düzenli hormonların da iyi sadece istemsiz bir karin şişliği yaşiyorum aklınıza gele bilecek her ilacı her doğal yontemleri kullandım olmadı doktor konusunda korkar oldum çünkü gittiğim her doktor bana cagre bulamadı aşilama oldum tutmadı ve sizden istediyim en iyi doktor herkeze iyi gelen bir doktor tavsiyesi istiyorum belki kimsiniz benim yaşadığım bazı rahatsızlığı yaşıyorsunuz dur bildiğiniz en iyi doktor varsa bana mutlaka dönüş yapın çok mutlu olurum🥲