hasret1922 valla çok zor benim eşim vardiyalı çalışıyor. Gece gittiğinde ne yapıcam diye düşünüyorum sadece 🤦🏻 ikisi aynı anda uyanırsa tırlatırım artık evde 😅 oğlum odasında uyumaya alışık ama şu ara sürekli kalkıyor ben de yanıma almamaya çalışıyorum ama eşim dayanamayıp uykusızluğa gidip yanında yatıyor. E diyorum sen böyle alıştıroyorsun sen yokken ben napıcam. Ama asla anlamıyor. Doğumada az kaldı. Hakkımızda hayırlısı 😅