6hilal_akin1 hasret1922 34+2 deyiz bebiş için herşey hazır kendi eksiklerimi de sınavdan sonra halledeceğim inşallah
ebruliii96 hasret1922 39+1 normal dogum beklemedeyiz biyanim hemen dogurup rahatlamak istiyor artik göbekten hareket edemez oldum cünkü :)) biyanim da biraz dogurmaktan korkuyor :)))
tubaysima 36+5 bebek ters olduğu için zorunlu sezeryan oluyorum önümüzdeki Salı günü kontrolde sezeryan planlaması yapar umarım doktorum her şey hazır bekliyoruz
Meralkosar tubaysima canım heran dönebilir bebek benim 36 da tersti bebek bugün 37 haftamdayım dönmüş başaşağı ☺️
hasret1922 Bus0672 ben temizlik yaotim ustunden geciyirum yagmurdan camlar kaldi onemlide degil artik arada bir enerji yukleniyor yapiyorum bazen elimi hic bir seye surmuyirum esim sagolsun halediyor
hasret1922 Arascancan saglikli kavususn normal bekliyirum bende bayramdan once gekse iyi olur zor laniyirumm baya😁
hasret1922 hayirlica kucaginiza alin bende normal bekliyirum bakalim ne zman gekcek cok zor geciyir zamanda durdu dogurmak istiyirum artik 🤭
Bus0672 hasret1922 bende aynı detaylı daha önce yapmıştık şimdi üstünden süpürüp çarşaf felan değiştiriyorum. Ay bende öyleyim bizde iki gün var bi enerji geldi kalktım odayı çocuğun odasını yaptım oturdum kaldım😂 inşallah biter zaten stresi ayrı
Rehdaveannesi 37+5 teyim ben de, normal bekliyoruz ama sanki her an gelecek gibi baskı var. Ayakta kalamıyorum fazla, hem halsizlik hem sancı kasılmalar zorluyor artık.
hasret1922 Rehdaveannesi assagiya baski bendede cok oluyor kalkinca birden kaliyorum biraz bekleyip yuruyirum😁
Elifsekerli Rehdaveannesi aynı gündeyiz. Ayakta kalmak yürümek isşkence gibi hemen tuvalete koşuyorum. Karnım sağı solu ağrı değil acıyo artık içten içe . Bi de kendini yuvarlayıveriyo kasılıyo karnım nefes alamıyorum yatıyorum hemen 😂😂
Bircanbingol hasret1922 Kızlar bu sabah saat 4 civarı sancıyla uyandım tuvalete kalktım hafif ıslaklık vardı emin olamadım suyumun geldiğinden 2.kez gidince kanamam olmuştu sonra Hemen hastaneye geldik testler yapıldı ve suyum gelmişti yatışım yapıldı ve şuan doğumu bekliyorum .Dua edin bana lütfen sağlıcakla kucağıma alırım inşallah ❤️38+6 .haftadayız
gmzeatsvr hasret1922 37 deyiz bizde yatıyorum valla 😅 geceleri uyuyamıyorum gündüz de 2,5 yaşındaki oğlumla ilgilenmem gerekiyor o yüzden dinlenemiyorum hiç. Şuan aşırı uykum var uzandım sadece oğlumun uyku saatini bekliyorum 😅