Edsn yarın 20 haftalık oluyorum 1,5 kg aldım sadece. İlk dönem zaten mide bulantısından iştahsızlıktan yiyemedim. 2.dönemde de iştahım var ama dengeli ve düzenli beslenmeye çalışıyorum. Abur cubur, gazlı ya da yağlı şeyler tükettiğim zaman direk midem rahatsızlanıyor oldukça uzak duruyorum onlardan belki bunun da etkisi var.