Morcivert061 valla internetden arasdiranda bende gordum yorumlari falan ama hic takmadim bile bi gideyim olmazsa memnun kalmazsam deyisdiririm dedim ama cok memnun kaldim ikili dortlu tarama falan hepsini hastanenin kendinde qayet uygun fiyata yapdirdim .Sadece dogum ve ya sezeryan parasi cok geldi bize esim askeri ucrete calisdigi icin