Buserkl Kızlar bebeğime mama yapıyorum 90 ml bazen hepsini içiyor bazen içmiyor gerisi kalıyor bu mamayı dökmemmi lazım yoksa bi kaç saat beklese bişey olurmu?
Buserkl Yamanmomy bundan sonra bende öyle yaparım ama az yapmak daha iyi mamayı içtikten sonra uyuyorlar çünkü