denizzozkan Ketii bende de o şekil 28 olucam ıslak bildiğin üzerinde beyazlık olmasa su dicem acaba neden oluyor
SmyEsciv Ketii denizzozkan İdrar tahlili yaptırdınız mı enfeksiyon olabilir. Aylardır çekiyorum su ve beyaz akıntı.
Ketii denizzozkan SmyEsciv benim yeşil ve kokulu bi akıntı. Devamlı iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalıyorum. İdrar tahlili yaptırmadım
zeynonunannesiiii Ketii idrar yolu enfeksiyonu var dibine kadar yaşamış sonunda hastaneye yatışı olmuş birisi olarak diyorum
Ketii zeynonunannesiiii kaçıncı haftada yatışınızı yaptılar. Hemen doktoruma durumu anlatsam mı yoksa kontrol gunumu mu beklesem
zeynonunannesiiii Ketii hamileliğimin öğrendim 7.5 ay boyunca beni başlarından savdılar bisey yapamayiz diye en son 36. Haftada yatışım oldu serum damardan direk antibiyotik derken ancak geçti
Gggg-12 Ketii sen doktora hemen durumu anlat benim öyle başladı 33 te aldılar sakıncalı bi durum turnusolla baksınlar hiç yoksa