Dlrm canım bende öyle çok bağırdım ama en yanlış olan şey şancı gelince bağırmak! Şancı gelince derin nefes alıp yavaş yavaş vermekmis onu anladım 2. Dogumum da. Herkesin bünyesi farklı bilinçli olmak her şeyin başı.. bol bol yürüyüş yap,egzersiz yap, merdiven in cik.. Ben hurma da çok tükettim çok şükür çok güzel geçti dogumum ınsallah senin ki de en güzel doğumlardan biri olur.. doğum samcin geldiğinde direk hastaneye gitme(kanama su gelmesi vs ters giden durumlar hariç) önce sıcak bi duş al esin yada yanında olan biri sana biseyler hazırlasın ye sıcak biseyler ye banyo dan çıktıktan sonra üstünü kalın giy(sancin soğumasın derler) ve egzersiz yap sancin geldikçe çömel nefes al ver sancin gidince secde pozisyonu al çömel kalk otur .. ınsallah bi avaz da kurtulursun sen ve tüm gebeler.. hayırlı doğumlar olsun insallah.. uzun oldu k.bakma 😊