Arasmom_ pcosum yoktu, eşiminde değerleri güzeldi, yinede doktorumuz eşli olarak önermişti, ben işe yaradığını düşünüyorum ve böyle şeylerin eş zamanlı yürütülmesi taraftarıyım, kullansın bi zararı yok ki ☺️ bizde aşılama denedik tutmadı, bunları kullanırken kendiliğinden hamile kaldım