Zhrbjts tam tersi bir durum yaşadım özele gittim ilk başta ve bazı sıkıntıları anlamadılar. Sonra prof mehemt zeki taner hocayı duydum ve direk ona gitmeye başladım 41 haftada sorunsuz normal doğum yaptım ve bebeğim çok sağlıklıydı şükür. Bu arada gazi de perinatoloji takipliydim riskli gebelik olduğu için.