Arkadaşlar ilk gebeliğim doktora yazdım ancak dönmedi henüz bebek hareketlerini yine hissediyorum ama önceye nazaran baya fark var yani öncesinde çok net ve daha sert ve daha fazla hissederdim 26.haftama gireli 2 gün oldu hareketleri baya azaldı bu durumu yaşayan var mı evham yapmak istemiyorum da