1 hafta önce şiddetli diş ağrısı ile acile gittim son haftam olduğu için bişey yapamayacaklarını söylediler parol ile idare etmeye çalıştım ama olmadı tekrar gittim çürümüş ve 20 lik dişim gömülü olduğu için ağrı yapıyormuş antibiyotik yazdılar içtim gündüzleri ağrı pek olmuyor ama geceleri yine dişim ağrıyo pekde bi faydası olmamış ilacın cuma günü de dogumum var napıcam bilmiyorum zarsrı olurmu antibiyotigin veya agrı her gece devam edermı böyle☹️