Hayrisko Sezaryan olalı 4ay oldu ama tam dikişin bittiği yerde ağrı morarma oldu bugünde kanadı az bişey enfeksiyon mu acaba başına geken varmı
Busragokhan0911 Hayrisko canım şişme normal ama kanama kesinlikle normal değil. Bence ilerlemeden göster