Arkadaşlar ben kürtaj oldum maalesef. Dün kanamam yoğun olmamakla beraber vardı yani. Adet sancısına benzer bi sancı da çektim. Ayakları sıcak tutup ilaçlarımı kullanınca hafifliyordu. Bugün hiçbir şeyim yok geceden beri kan görmeme rağmen pedimi gene değiştirip durdum. Sadece peçete silince çok açık renk bir lekelenme var onun dışında kanama falan hiç yok. Sancı da hiç yok. Bu iyi bir şey mi? Doktor bi 10 güne kadar kanaman olabilir demişti benim kesildi bile. Normal mi bu durum ya? Bir de 20 gün sonraya çağırdı beni patoloji parça da gönderceklermiş hem kontrol hem sonuç için gelirsin dedi. Geç bir vakit değil dimi?