Ddm36 Bugün sağlık ocağında izlemim vardı idrar testide yaptı. Bi çubukla baktılar idrara, protein kaçağı görünüyor dedi aşırı enfeksiyon da olabilir dedi protein kaçağı da olabilir dedi kadın doğuma yönlendirdi. Başına gelen var mı
Hayrisko Ddm36 bendede olmuştu gebeliğin başında gebelik zehirlenmesi pek olmuyor 20 haftadan sonra oluyor genelde tansiyon önemli
Hayrisko Ddm36 sıkıntı yok gibi ara ara tansoyon takibi yapın kafanıza takmayın sorun olmuyir genelde