Merhaba arkadaşlar. Dün kahverengi lekelenme olmuştu bugün de doktor muayeneye çağırdı. Bebeğin plasentası rahim ağzındaymış. Daha erken ama böyle devam ederse sezaryenle almak gerekir dedi. Progestan verdi sabah akşam kullan bir ay dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Hamilelik süreciniz ve doğum nasıl oldu ? Teşekkürler.