Merve_40 bende tahlil vermiştim dün sabah gittim sonuçlar için demir kalsiyum falan yerlerde dedi doktor ve her gün iki yumurta mı yerim peynir kaşar yoğurt kefir günlük rutin olarak tüketim ama düşük dedi ikiz olduğundan olabilir senin depolarını boşaltıyor dedi şaşırdım çok dikkat ediyorum çünkü beslenmeme ilaclarima başından beri hep takviye ilaç kullanıyorum