Hlimee bizde 37 haftalık olduk çok şükür bende sizin gibi kilolu hamile kalmama rağmen sadece 10 kilo aldım ve şeker tansiyon gibi bişeyim çıkmadı bu tamamen vücutla alakalıymış onu anladım herkes kilolusun çok şişersin şekerin tansiyonun çıkar demişti ama yediklerime dikkat etmememe rağmen bi sorunla karşılaşmadım ❤️ insan kendisinin doktoru oluyormuş bu süreçte