Kızlar ben bayramdan sonra izmir’den konya’ya taşınıyorum. Sigortamın karşılayacağı birkaç doktor belirledim kafamda. Mesela medovada ayşegül kebapçılar. Diğerlerini unuttum şimdi de (hamişlik problemleri :D) en çok ona gitmeyi düşünmüştüm. Ancak daha doğum iznim başlamadan taşınacağım için 10+10 şeklinde 30 güne kadar rapor kullanmam lazım.
Çalışırken rahatça rapor alabildiğiniz ve önerebileceğiniz iyi bir doğum takip doktoru var mıdır?