Zhrbjts 8 +3 um kahve iciyor musunuz kızlar ben terettut ettigim.icin icmiyorum sizlerde durum.nedir sizce bi zarari var midir
gayesblog Zhrbjts çay hiç tüketmiyorum. 1 fincan türk kahvesi içiyorum her gün. Doktorum sorun olmayacağını söyledi
surprizbebe Zhrbjts o haftalarda herşeyden nefret ettiğim için içemiyordum ama 12. Hafta gibi başladım günde 1 türk kahvesi içiyorum. Bazen de filtre.
minnosbirkiz Zhrbjts kahve kokusundan tiksindim içemiyorum ama çayı haftanın bi kaç günü 3-4 bardak içiyorum kalabalıksak ortamda gidiyor 😁 gündelik hayatta hiç çay arayan birisi değilim, aralarda eşim demlerse ona eşlik etmek için 1 bardak içiyorum o kadar
numix Doktorum bana günde 1 tane türk kahvesi içebilirsin dedi fakat canım çekmediği için haftada 2 gün falan içiyorum. Çayı da her gün kahvaltıda içiyorum açık çay olarak ama.
GoncaArslan48 Çay günde 1 2 bardak ☺️ Türk kahvesi de arada canım isterse günde 1 fincan tüketiyorum 🌸
Bihterrr Zhrbjts ben ilk zamanlar kafeinsiz kahve aldım ama kahveden çok midem bulandı içemedim. Şuan 20 haftalığım günde 1 2 bardak içiyorum
Tugces09 Bende ilk zamanlar günde 1 fincan içiyordum şuan 27. Haftadayim çoğunlukla günde 2 fincan içiyorum ama çayla çok aram yok nadiren en fazla 1 bardak tüketiyorum..
Drfatma Günlük 200 mg kafein öneriliyor. Bir bardak kahve içilebilir fakat çok önerilmiyor plesentanın da dolaşımını etkilediği için
SrpYlmz Zhrbjts 26+6 yım en başından beri bir fincan türk kahvesi içiyorum çok şükür iyiyiz disardada içersem de latte fln içiyordum