Aysenur51_51 17+4 den selam kızlar bel ağrısı, karın ağrısı,halsizlik ve bulantı hepsi var çok şükür hani bu ikinci trimester balayıydı bittimmm😪
Sadeceanne2 Aysenur51_51 o 😄😄 kusma. Azaldığı için öyle deniyor bence ama hiç vurmadı o balayı bana da😄23,24 e kadar devam etti 34+ dayım şimdi de. Nefes daralması, gece uyuyamama az yürüsem fenalık hissi yaşıyorum
minnosbirkiz Aysenur51_51 birazcık kişiye bağlı bu balayı durumu 😁 mesela benim 1. Trimester muhteşemdi, ne zaman 2. Trimestere adım atacak döneme geldim bulantılarım başladı, bi insanın 11-12. haftada nasıl bulantısı tiksinmesi başlayabilir, benim balayı yalan oldu gibi 😩😁
Damlaozzz Aysenur51_51 Daha yeni girmiş sayılırsınız geçecektir yavaş yavaş ☺️ zaten 3.ye girdiğinde 2. balayıymış diyorsun 😂😂
Buserk Günaydıııın, canını sıkmak istemem tabi herkesin süreci başka başka. Ben de ilk başta senin gibi düşünüyordum ta kiii 3. Trimestera giriş yapana kadar 😅 şimdi 70lik ninelerle kapışacak haldeyim , 2 candır sen yine de anın tadını çıkarmaya bak derim 🌸
eedahadahanasilsiniz Daha çok başındasıniz, az zaman verin hepsi geçecek. Belki de gecmeyecek tabi, herkesin gebelik süreci farklı. İlk oğlumda harika bi hamilelik geçirmiştim, bu hamileliğim başından beri zorlu geçti. Bir süreç öyle ya da böyle bitecek insallah
Diladeniz2 Aysenur51_51 Ay gerçekten katılıyorum kasık ağrısı ve bel ağrısı koymuyorda mide bulantısından tükenmiş durumdayım bebeğimi besleyemiyorum diye içim içimi yiyor herkes hunharca yemek yerken ben ağlayarak salya sümük zorla çorba içiyorum 🫠😅
Abbasova_gunay Aysenur51_51 18+1 shukurler olsunki hic kusmam bulantim olmadı her kese benim gibi hamilelik diliyorum❤️🤲🏻