Merhaba arkadaşlar
20+6 haftalık hamileyim dün doktora gittiğimde detaylı ultrason da fl ve hl kısalığı olduğu söylendi ve 1 hafta geriliği varmış diğer bütün ölçümleri normal çıktı coraspin başladı
Amniyosentez yaptırmamı önerdi ama 2 li tarama testinde her şey normal çıkmıştı
Böyle bir durumla karşılaşan var mı